Fest.

Dagen efter är alltid värst.
Men jag hade riktigt kul igårkväll hos Fredrik! :D
Det sjöngs Singstar, dansades till Buddhas Delight och skrattades.
Vi som inte stack in till Underbar kollade på film.

Don´t try this at home:
Att ens försöka springa jämnsides med en hund i koppel när man är full.
Det går inte.
Tro mig.
Jag har försökt..

Jag längtar till onsdag.
Studentfest på Moon.
Jag ska vara ren :)


Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

Åh vad roligt det var! Bästa förfesten på länge! Fick dock lite panik när vi skulle uppför backen till busshållplatsen, haha.

2008-12-14 // 15:31:09
» Ronja

haha. ja. det fick jag med och jag skulle inte ens med bussen xD

2008-12-14 // 21:26:38

Hihi, det var väldans kul på den förfesten :D

2008-12-15 // 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback