Everything.










Everything about you is how I wanna be
Your freedom comes naturally
Everything about you resonates happiness
Now I won't settle for less


Jag har suttit i några timmar vid photoshop nu :)
Äntligen är jag klar med mitt fototema som denna gången är "former".

Idag var jag på skolan klockan 7.. halv åtta skulle det säljas studentfestbiljetter.
Denna gången är temat Crazy-christmas.
Jag tror jag ska klä ut mig till ren :D

Och idag beställde jag äntligen min studentmössa!!
Det gick på 1200 kronor ....
Men det var inklussive en mysig tröja. :)

Jag kan inte fatta att det bara är ett halvår kvar nu till studenten!
Det är så mycket som måste planeras och köpas in!
Suzie! Vi måste boka tid på Vera och co. och prova en massa balklänningar! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback