I do belive!



Jag tror bestämt att Twilight är min nya favoritfilm!
Jag var på bio igår och såg den med Marry :)
DEN VAR UNDERBAR!
Jag måste se den igen!
Jag måste läsa böckerna!
Jag måste se de andra filmerna när de kommer ut!
Jag är i extas!

För övrigt kom jag precis på att jag inte riktigt vet vad som menas med ordet "extas"..
Jag slog upp det på wikipedia och fick fram:


Extas (av grekiska e'kstasis, egentligen "bortryckande från ett läge", av e'k, "ur, från", och sta'sis, "ställning") har inom medicinen betydelsen av tillstånd i hjärnan, under vilket vissa föreställningar, mest av religiöst innehåll, så rycker själen med sig, att den liksom kommer ur sitt vanliga läge och blir mer eller mindre otillgänglig för yttervärlden.

Vet inte om jag blev så mycket smartare av det där .....

I alla fall så är jag kär i killen Edward Cullen, men vem är inte det?..
Han är jätte snygg ju! :D

Kram Ronja


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

We got to kidnap him! Ååh, EDWARD!

2008-12-09 // 08:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback