PA = panik!

Jag känner inte för att sätta mig ner med projektarbetet, men det blir jag nog så illa tvungen till.

Jag vill inte ta tag i det, för jag ångrar mitt val ...
Hur kunde jag välja "Tysklands historia"?
Ärligt talat.. det måste vara en av mina största misstag under hela min livstid.
Jag är en idiot!!

Haha .. jag har skrivit lite mer än en sida på hela arbetet.
Jag vågar typ inte gå till Martin på handledarmöte,
för han tror att det går bra för mig.
(Kan bero på han frågade mig när det var öppet hus och att jag svarade "Ja, det går jätte bra..")
NOT!!

Nej, det var allt för mig.
Nu ska jag sätta mig ner och skriva en sida eller två.

God jul och Gott nytt år! / Ronja

   

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Äsch, PA:t kommer att gå så bra ska du se :D

2009-09-21 // 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback