30 december

Jag har inte uppdatterat min blogg på länge.
Det kändes nödvändigt nu :)
Få se nu, vad har hänt de senaste dagarna?..

Söndag
Jag och Marry var i Oskarsström.
Vi åkte skridskor och hade jätte kul!
Det var kallt, men det är då varm choklad passar som bäst!

Måndag
Jag gjorde inte så jätte mycket.
satt mest och läste. Twilight såklart!
Haha, jag har läst ut första boken nu. Det tog mig lite mindre än 4 dagar :D
Nu är jag på andra boken. New Moon. 160 sidor läste jag igår :)
Jag måste medge att boken är grymt mycket bättre än vad filmen var.
Jag satsar på att ha läst ut i alla fall den andra boken innan skolan börjar.

Tisdag
Jag var inne på stan med Marry.
Vi shoppade lite på rean, men jag hittade faktiskt inte så mycket.
Ville hitta någon fin klänning till nyår (det är imon!!) .. men jag var ute lite väl sent..
Däremot hittade jag lite på Gina Tricot.
Jag köpte äntligen ett par chinos som jag så länge har velat ha! Beiga såklart ;)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback