Äntligen lov!

Äntligen är det efterlängtade lovet här!
Dagen har faktiskt varit helt okej. Först hade vi bild och där jobbade alla på i sin egna takt. Det blev även lite prat om våran slututställning om vi ska ha vecka 19. Tiden bara flyger iväg! Snart, om 10 veckor, tar vi alla studenten och går våra skilda vägar. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det :'(
Dagens andra lektion skulle ha varit svenska, men den var inställd och jag, Lollo och Suzie tyckte inte att ostsoppa lockade särskilt mycket så vi stack in till stan och käkade på Hello. Tog även en härlig promenad i solen tillbaka till skolan.
Sen satt jag och Lollo och solade i 50 minuter och sen skulle vi ha Nk. Alltid lika underhållande! Fast Marcus såg ganska uttråkad ut, eller vad säger du Suzie? Jag skulel tagit kort på det! haha.
Efter Nk slutade vi för dagen på grund av att Martin var hemma för vård av barn. Halv 3 var klockan då.
Halv 3 började lovet på 10 underbara dagar! Jag ska njuta varje sekund!

Saker att göra under lovet:

  • Köpa vårjacka och vårskor.
  • Färga håret.
  • Pierca naveln.
  • Vara med Marry.
  • Baka!! :D
  • Äta påskgodis.
  • Fira att Suzie blivit 20 på någon resturang med Fredrik och Lollo.
  • Fota.
  • Läsa Strindberg??
  • Sola.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

JAA, JAG MÅSTE FÖLJA MED NÄR DU SKA PIERCA NAVELN!!!!!

2009-04-04 // 09:20:28

hihi, jaja, jag måste bara bestämma en dag. vilken dag kan du? :)

2009-04-04 // 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback