Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show.

Igår kollade jag på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show. Jag vet inte om jag tyckte att det var så bra. Det känns som att det är en kopia av det engelska programet I survived a japanese gameshow. Fast det kanske är det som är meningen.. Men jag tyckte i alla fall den amerikanska versionen var bättre!
Den enda riktiga skilnaden mellan den amerikanska och svenska versionen är att i den svenska är det kändisar som är med och tävlar. Så lite kul var det :)

Föresten tycker jag det var riktigt synd om han som åkte ut först. Tore Kullgren hette han. När han skadat sig såg han så rädd och ledsen ut. Men det kanske bara är jag som är blödig :P hihi


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback