It´s not over not over not over yeah!

Skolan är över för idag och jag är helt slut. Jag har massvis med läxor som ligger på hög. Men jag har kommit in i en perriod nu. Jag orkar inte med skolan. Det gör jag faktiskt inte. Jag vet inte vad det är med mig. Måste skärpa till mig nu!

Dagen har varit sådär. På Nk kollade vi på våra bakterieodlingar. Jag höll på att spy för att det luktade så äckligt. På svenskan hade vi sista "intelligens i kvadrat". Susannas lag vann :) Sen hade vi en håla på 3,5 timme. Gud vad tråkigt jag hade. Försökte läsa Strindbergs "Hemsöborna" men den är ju så otroligt tråkig och det kommer ta långt tid för mig att läsa ut den. Så långt tid har jag tyvärr inte på mig då analysen ska in nästa fredag (!!).  Jag tror jag läste 15 sidor under hela rasten. 15 ynka sidor.
Sist på dagen hade vi Kuhi. Martin har dragit igång en ny uppgift. Arkitektur. Jag ska välja någon arkitekt eller byggnad till imorgon att skriva om och jag vill absolut bygga en modell av byggnaden. Det verkar kul! Men jag vet bara inte om jag orkar. We´ll see.


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Usch, Kuhi ser jag inte fram emot :( Eller bygga ja, men inte skriva bla bla

2009-04-16 // 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback