Jaha, och nu då?

Jag sitter och jobbar med mina fototeman och det går inte bra alls. Usch! Varför har vi så otroligt mycket nu?!
Jag vill bara att allt ska ta slut och vi ska ta studenten, nu! :)

Idag var jag inne på stan med lollo, skulle kolla på en studentklänning jag sett på cubus hemsida. Men såkliart hade dem inte den i min storlek, 32-34. De hade bara storlek 40 kvar :(
Så jag och lollo fortsatte vårt letande. Vi gick till Vila, MQ, HM, Lindex, JC, Åhlens, bik bok, gina tricot och only utan att hitta någonting...
Jag hittade två på only, men där fanns de bara i medium och ingen xs eller s.
Snart måste jag hitta en! det börjar bli brottom nu. och jag har inte hittat de skor jag vill ha heller, varken till balen eller till studenten.  


Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

känner med dig! har letat aktivt i typ tre månader, varit ÖVERALLT (även i gbg och helsingborg!) Hade bara en jäkla tur igår..

2009-04-28 // 13:09:06

usch ja, jag måste hitta balskor! och jag vill få min Balklänning! ihhh

2009-04-28 // 14:58:45
» ronja

fast det ska bli så himmla kul!! :D jag längtar jätte mycket!! :D

2009-04-28 // 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback