Middag hos Calle W.

Middagen hos Calle Wedar var underbar. Jag kan inte fatta att jag tvekade om jag skulle gå.

Klockan 18:00 samlades alla, finklädda. Nog för att en del var nervösa för talet, däribland jag, men det hindrade inte humöret för att vara på topp. Innan vi satte oss vid bordet som var vårfint dukat gick vi en liten rundvandring i huset. Det var hela 3 våningar med säkert 4 toaletter. Bor verkligen Calle där helt själv? Huset var, som jag och Suzie anat, dekorerat med en massa antika saker och det fanns sittplatser i varje rum.
Under kvällen hölls det känslosamma tal om framtiden och jag var tårögd flera gånger. Jag kan inte fatta att det bara är två månader kvar och sen tar vi studenten. Vi måste verkligen göra det bästa av den tid vi har kvar tillsammans nu! Ta till vara på varje sekund!

Ca 21:30 var middagen slut och alla tackade Calle för en oförglömlig kväll.
Denna middagen kommer jag att minnas för evigt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback