Vår!

Första dagen på lovet. Jag vaknade vid 7 och kunde inte somna om. Jaha..
Men jag surar inte, för även idag skiner solen!
Jag har faktiskt solat i lite minder än 2 timmar och har faktiskt fått lite färg :)
Wiho!
För jag vill vara brun till balen och studenten och måste ta varje chans jag få.

Dessutom såg jag årets första nyckelpiga igår! Och även bin, humlor och fjärliar!
Flera tecken på att våren är här!


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Har du redan blivit brun? :(((((

2009-04-04 // 15:20:32
» Jos

Ronja, har du tagit den bilden? Den är ju God Bless me Awesome!!

2009-04-04 // 18:52:56
» ronja

ja jag har tagit bilden. tack så jätte mycket! :D hihi, jag tycker också om den!

2009-04-05 // 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback