1 augusti.

Igår blev det förfest hos Emelie med cider, "Jag har aldrig.." och skratt. Sedan blev det utgång. Först till B&B för att få stämpel och sedan till Idas för lakrist shotts som är så gott och en till cider. Efter mycket prat och återseende av gamla klasskamrater från 9E tiden gick vi till B&B igen och slapp då stå i den mil långa kön, för vi hade ju redan stämpel. Man måste ju tänka framåt. :P

Inne på B&B dansades det och vi gick ut och tog lite luft någon gång ibland, för att sedan återvända till dansgolvet. Träffade trevligt folk från Varberg och Gekås trakten, men namnen har jag glömt...

Vid 3 tiden var vi slut och jag var vrålhungrig! Hade inte ätit sedan halv 7. Vi gick till Mc Donalds och självklart beställde jag en cheesburgare och en liten läsk och det smakade gudomligt! Vid halv 4 var jag hemma och somnade på studs.

En trevlig kväll med trevligt folk. Kunde inte ha slutat bättre!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback