15 augusti.

Var på 20 års fest igår hos Louise Wyke och hade riktigt kul!
Fredrik kom hem till mig vid 3, så fixade vi kort och presenten till Louise. Vi hade en del motgångar och var klara vid 5. Sen gick vi till Louise för att hjälpa henne med maten och liknande.
När alla hade kommit åt vi god mat, drack cider,lekte lekar, rökte vattenpipa och spelade sanning eller konsekvens.
Kom hem vid 3 och gick och la mig. Sen vaknade jag klockan 6 och var klarvaken. Härligt!....
Så nu är jag ganska trött och orkar inte göra något. Var ute och solade lite innan, men sen blev det molnigt.

Fredrik och Lollo informerade även mig igår om att det är gratis att träna på Nautilus nästa vecka, så jag ska antagligen dit med dem :) Det ska bli kul faktiskt!


Fredrik, jag och Lollo hos Louise :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback