Fribergs.

Har precis kommit hem efter en fika på Fribergs med Fredrik, Elisabeth, Victoria och Erika. Det var kul att träffa dem igen!

Jag tog en baguette med salami och brie och en fanta. Den var riktigt god och mättande och det gick på under 50 kronor. Då är jag nöjd!
Sen spelade vi bluffstopp (eller bluffstoff som Erika säger!) och pratade och skrattade.

En snabb titt in på Hemmakväll och Lustgården hann vi också med ;) Sen tog vi bussen hem och gissa vem jag mötte där. Susanna! :D

Nu ska jag återgå till att spackla väggarna i mitt rum.

Kramisar

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

Jag såg er på Fribergs precis när ni skulle gå men jag tror inte ni såg mig! :(

2009-08-19 // 16:26:16
» ronja

nej det gjorde vi inte. annars hade vi ju gått fram och hälsat! :)

2009-08-19 // 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback