Jobbsökandet fortsätter..

Grötvik idag igen med Marry.
Sola och bada är inte fel det ;)


Försökte även att söka jobb på Max som Johanna skrev till mig i förra inlägget, (för det skulle ju vara kul om man kände någon som jobbade på samma plats ;)) men det gick inte..
Gick in och blev medlem, svarade på lite frågor och när jag väl hade fyllt i min ansökan med skola, föregående jobb och fritidsintressen och tryckte på "skicka" så kom det upp ett medelande som sa att det inte fanns tillräckligt med plats på disken och en massa konstiga siffror. Efter 5 försök gav jag upp.

Får väll försöka igen imorgon och annars går jag väll bort till Max på flygstaden och lämnar mitt CV och personliga brev personligen! :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Låter bra det :) Du får rabatt på maten också :D 35% !!!

2009-08-07 // 10:51:39
» ronja

haha, fast Max är inte mitt favoritställe. Men jag har inget emot att jobba där :P

2009-08-07 // 11:04:12

skicka in cv eller gå dit, på internet funkar det inte!! :)

2009-08-09 // 00:44:36
» ronja

haha, jo! Jag testade igår och det gick! :) Så nu väntar jag bara på svar. 3 veckor stod det :) Hoppas!

2009-08-09 // 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback