Ny bloggdesign.

Ibland är det bra med lite förändring.
Så bloggen fick ny design.
Är faktiskt riktigt nöjd denna gången :)


Håller dessutom på att planera vilka möbler jag ska köpa till mitt rum. För där har det inte förändrats på länge. Sängen har jag ju haft så länge jag kan minnas och skrivbordet lika så. Så jag har bestämt mig för att köpa nya möbler till min födelsedag, för det är först då jag får pengar (om jag inte hittar ett jobb innan dess vill säga..).

Vad tycks om min bloggdesign?? :)


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Jättefint! Lika gulligt som alltid!

Ska du åka till Ikea då? :D

KRAM

2009-08-04 // 16:27:18
» ronja

hihi, tack!

Nja, det vet jag inte. eller så beställer jag det bara över internet. Eller så ber jag pappa köra dit mig så köper vi det och kör hem det :)

2009-08-04 // 19:16:05
» Suzie

Låter bra det! :D

2009-08-05 // 10:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback