Planering

Dagen har spenderats med att städa mitt rum och garderoben nere i mammas rum som innehåller mina grejer. Jag tänker ju köpa nya möbler inom kort och tyckte därför det var nödvändigt med att rensa ut lite gammalt. Det blev några kassar kan jag ju säga. Så nu är jag redo för att införskaffa lite nytt från bland annat IKEA! ;)

Jag frågade även mamma idag om det gick att byta ut mitt golv i rummet och hon sa ja. Vi har tydligen något bankkonto inom HFAB där vi har runt 20 000 och pengarna till nytt golv skulle dras därifrån. Härligt! Så nu ska jag bara bestämma mig för vilket golv jag vill ha och sen kommer dem och byter ut det åt oss :D

Jag plockade även fram den överblivna färgen från när jag målade mitt rum för 5 (?) år sedan, och hör och häpna, den gick fortfarande att anväda! Och det var tydligen mer än hälften kvar! Så jag har bestämt mig för att måla väggarna någon gång nästa vecka. Skulle gjort det för 5 år sedan, men det blev aldrig av. Så nu när jag ändå är arbetslös, varför inte göra det nu då?

Så allt jag behöver nu är lite pengar till möbler (som jag får när jag fyller år!) och en resa till IKEA så är mitt rum perfekt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback