When spiders attack!

Vaknade klockan 9. Åt frukost och fortsatte att slipa väggarna. Har snart kommit halvvägs.
Sen blev det soligt så jag gick ut och solade en stund. Och så skulle jag gå in och hämta solstolen i förrådet på baksidan, men kunde inte nå den för det var så mycket som stod ivägen. Så jag bestämde mig för att städa hela förrådet!

Plockade ut allt och började sopa golvet, och då såg jag den! En spindel som var minst 4 cm i diameter!!! :O Fatta hur rädd jag blev! Ropade på mamma så hon fick döda den, för jag tänkte då inte gå i närheten av den. Inte ens om det var en sopskyffel som var mordvapnet..

Sen rensade jag ut lite pulkor, gamla leksaker och annat skräp som bara tog plats och ställde in resten igen. Så nu är det riktigt fint där inne. Och viktigast av allt, spindelfritt! : )


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback