14 december.

Ärligt talat, hur snabbt går inte tiden egentligen??!
Om ynka 10 dagar är det julafton!!

I alla fall. Idag träffade jag Marry i stan och det var planerat att vi skulle gå och leta julklappar. Men så blev inte fallet. Hon ville hitta en nyårsklänning och jag ville hitta accesoarer till min inköpta klänning, så vi letade mest saker till oss själva. Så själviska vi är :P haha.
Men jag hittade äntligen sådana nitarmband som jag så länge letat efter! Så köpte två sådana! Och sen hittade jag även lite andra armband på H&M, så det blev en del inköp där med. Nu har jag alltså även det till nyår. Allt som saknas nu är ett par klackskor och alkohol. Höhö. Men det tar vi en annan gång :))


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Åh! Ser ut som en sådan modebild! Jättefina armband!

Och angående alkohol...höhö, nu har du ju två langare!

2009-12-14 // 19:19:49
» ronja

AHAHAHAHHA! det har du rätt i! :D

2009-12-14 // 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback