12 december.

Om typ 5 minuter får vi besök från skåne, morfar kommer hit och ska lämna lite julklappar
(i detta fallet pengar)
och han har även med sig lite kläder från en av mina kusiner som hon har rensat ut.
Åh, jag blir alltid lika glad när jag får kläder av mina mostrar och kusiner! :D
Hoppas jag hittar nått fint!

I alla fall, vi ska fika och så och sen ska jag direkt hem till pappa för att spendera resterande helgen där. Har ju inte träffats sen vi var på Ullared.. och det var ett tag sedan nu ;)
Sen när jag kommer hem på söndag blir det till att träffa Marry!
Det var på tiden måste jag säga!
Vi har inte träffats sen vi gick på bio och såg New Moon.
Vi ska baka lussekatter och snacka om allt mellan himmel och jord!
Det ser jag fram emot.

Näe, nu plingar det visst på dörren! Måste gå! Puss

Kommentarer från er söta läsare.
» Marry

IIHH längtar! 8D<3

och glöm inte guitar hero! :O

och disney filmer! :O

2009-12-12 // 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback