17 december.

Tidigare idag ringde det från Backup event. Jag hade sökt ett jobb där som Metroutdelare och nu ville de göra en telefonintervju med mig. De tyckte det var onödigt att jag skulle behöva ta mig ner till Malmö på grund av en intervju. Trots att jag var helt oförberedd så gick det ändå helt okej. Efter ca 10 minuter ville hon även ha en referens att ringa upp och jag angav Mbs som en. Så hon skulle ringa dem och sedan ringa upp mig igen någon gång under dagen.
Vid 1 åkte jag till Mbs för att ha lektion och vid 2 tiden ringde hon igen och sa att jag tyvärr inte fått jobbet, men att hon kunde skriva upp mig på en reservlista. Så det tackade jag ja till och sedan gick jag tillbaka till lektionen.

Nu har jag kommit hem, och är rentutsagt en isbit. Det är ju askallt ute!! Och jag ska iväg ikväll igen. Hem till Linus :))
Läääängtar!

Nej, nu ska jag skynda mig. Måste duscha och äta och sen tar jag första bästa bussen till Andersberg! Cya!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback