18 december.

Åh! Dessa två dagarna har varit helt underbara.
Åkte hem till Linus igår och hade det jätte kul. Vi kollade bland annat på The Simpsons Movie som gick på tv:n. Sov över där och skulle egentligen iväg till Mbs idag vid 9. Ställde klockan på halv 7, men råkade somna om och vaknade när klockan var 20 äver 8. Så jag sket i att åka dit. Förlorade 134 kronor, men jag ville heldre mysa vid Linus sida (och sova några timmar till).

Vid 2 tiden gick vi upp och Linus gjorde mat till mig. Gulligt. Sen satt vi vid tv:n lite. Dock fanns det inget kul att kolla på. Vi satt mest och irriterade oss på all reklam. haha. Och så möt vi i några timmar till ;) Sen vid halv 6 skulle jag ta bussen hem igen.

Nu sitter jag här och chattar med Suzie, lyssnar på Spotify och längtar efter..... ja vem kan det vara? HM! :D

Och imorgon blir det till att sätta upp julgranen och pynta den. Och så ska jag träffa Suzie med. Vi ska gå ner till Ica Söndrum och köpa Dajmtårta som hon lovat mig :)) Sen ska vi hem till mig och äta den och prata om lite allt möjligt. Det ska bli mycket trevligt.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback