20 december.

Blä! Kollade precis mobilen, (som jag haft på tyst läge) och det var någon från Backup Event som ringt mig. Jag hade ju skrivit upp mig som reserv, men nu är jag inte så säker på att det var något vidare smart..
Börjar faktiskt ångra det. Frågan är bara om jag ska ignorera om de ringer igen??

Det är ju bara till nyår som jobbet där skulle gälla. Bara 3 timmar om dagen dessutom. Är det värt mödan att stå ute i kylan och dela ut Metro i fula västar och kepsar? Det blir ju inte mycket pengar man tjänar på det direkt...

Kan ju inte säga att jag är så pepp på det längre...

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

Det är ju en merit, iaf..

2009-12-20 // 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback