21 december.

Har precis kommit hem från en shoppingrunda på stan med Suzie. Jag ville inte gå och leta julklappar själv så drog med henne ^^
Snäll som jag är.
Dock tog det lite långt tid, för jag hittade inga bra julklappar och Suzie blev nog lite irriterad på mig.
FÖÖÖÖÖRLÅÅÅT!! ♥

Dessutom hade jag kollat helt fel på bankkvittot. Trodde jag hade över 300, men det visade sig att jag bara hade drygt 130 kronor kvar. Smidiga jag... 

Efter julklappsinköpet åkte vi till Willys för Suzie skulle handla mat och andra förnödenheter.

Hade det jätte mysigt idag. Tack för sällskapet Suzie ♥

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Klart du hade det mysigt, jag var med och nej, jag blev inte irriterad. Gillar att spela lite, höhö :D

Puss puss puss <3

2009-12-21 // 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback