21 december.

Sitter ännu en gång på Mbs och vi har rast. Yey.
Det var riktigt svårt att gå upp imorse. Jag hade stora problem med att somna igår. Jag vred och vände på både kuddar och täcket ett antal gånger innan jag tillslut lyckades somna. Vaknade dessutom några gånger, så det blev inte många timmars sömn för min del.

Usch, en dag till här på *Mbs, sen har även jag lov! :D

Kommentarer från er söta läsare.
» janna

Jag har redan lov ;) fast jag har tenta det 4:e så det blir inte mkt lov för mig! :(

2009-12-21 // 11:48:49
» ronja

åh fuskigt. Att du har lov då, inte tentan :P haha

2009-12-21 // 12:10:06
» janna

Du får gärna ta min långa lov och göra tentan istället för mig om du känner för det :) Fysikalisk kemi låter mkt spännande, heheh :D

2009-12-21 // 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback