24 december.

Julafton idag och jag har faktiskt haft en bra dag! :)
Vaknade halv 9 och gick ner. Åt frukost, kollade på Jack Snow som gick på tv och när klockan var runt 11 hade Marcus och Robin fortfarande inte vaknat. Underbart..
Så jag tog en långdusch, fixade mig och vid 12 snåret vaknade de äntligen.
Så vid runt 1 tiden öppnade vi julklapparna. Inte mycket under granen nuförtiden. Men jag fick i alla fall min nyårsklänning, pengar, godis och lite smycken. Blev väldigt glad för allt :))
Vid 3 kollade vi såklart på Kalle Ankas jul. Vem gör inte det lixom??
Och sen gick jag in till Marry och vi gav julklappar till varandra. Sen kollade vi på tv lite, spelade minatyr pingis och åt massa gott!
Vid halv 6 skulle jag hem för att hjälpa mamma med maten.

Annars har jag inte något mer planerat för idag. Hade tänkt kolla på någon bra film sen. Kanske Avatar som alla säger är så bra. Eller så kommer jag spendera kvällen vid msn, om en viss person loggar in vill säga! ;)

Nä, det var nog allt. Hoppas ni alla har haft en lika trevlig julafton som jag!
Vi hörs!

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Höhöhö, "en viss person" WOWO!

2009-12-24 // 21:48:35
» ronja

jaaa!! :D och gissa vad. denna "viss person" loggade in :D WIE!

2009-12-24 // 23:53:18
» janna

Jag kollar inte på Kalle Ankas jul :)

2009-12-25 // 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback