29 december.

Om tre kvart ska jag möta upp Suzie vid Pålsbo.
Vi ska in till stan och gå och kolla på mellandagsrean, äta kinabuffé och handla lite förnödenheter på systemet för nyår.
Det ska bli mycket trevligt att få träffa den tösen igen :))

Förresten, om ni inte märkt det än, det har snöat heeela natten så allt är åter vitt ute. Usch..
Och så hörde jag igår att det ska bli 10-15 minus på nyår. Underbart. Jag kommer frysa ihjäl ;)

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Vadå, "frysa ihjäl"?

ALKOHOL säger jag bara.

2009-12-29 // 21:51:45
» ronja

Åh ja! det hade jag iförsig inte lagt in i beräkningarna ;) Men då klarar jag mig nog. Har ju alkohol så det räcker och blir över!! XD hahahaha

2009-12-29 // 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback