5 december.

Susanna bad mig blogga. Så detta inlägget skrivs enbart för att hon ville det!

Jaha, äntligen helg! Och ikväll ska jag hem till Linus! Vi ska kolla på någon skräckfilm. Antagligen blir det Paranormal Activity, The Ring eller Silent Hill. Jag är ju ingen vidare skräckfilms människa, eftersom jag är så lättskrämd av mig. Så vi får väll se om jag överlever... hahaha.

Och imorgon ska jag på en julmarknad som hålls här i Bäckagård. Fredrik, Lollo och Dennis skulle tydligen sälja lite saker och de ville att jag skulle komma dit. Försökte även få med mig Susanna dit, men hon hade tydligen för mycket att göra nu i helgen :(

Förresten, det är 19 dagar kvar till julafton!! Jag har inte köpt en enda julklapp än!! PANIK!!!

Kommentarer från er söta läsare.
» janna

ÄNTLIGEN! Sanna gjorde rätt att bad dig blogga, du får ju tänka på att det finns folk som läser din blogg :) och en bloggslukerska som jag vill också se lite uppdatering :)

2009-12-05 // 18:47:08
» ronja

haha, det ska jag komma ihåg. får inte bara tänka på mig själv! usch, kan tänka mig hur tråkigt du måste ha haft med att sitta och vänta på att jag skulle uppdattera :P

2009-12-06 // 19:13:51
» janna

hahaha :) eller hur! :)

2009-12-06 // 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback