7 december.

Vaknade vid 7 imorse och var fortfarande helt slut. Dock skulle jag ta bussen till Mbs vid halv 9, så det var bara till att ta sig själv i kragen och ta sig upp ur sängen. Gjorde mig iordning och han med bussen precis. Och när jag väl kom till Mbs hade vårt rum tydligen blivit dubbelbokat, så vi var bara där i 5 minuter och sen fick vi gå igen. Åh, gick jag upp så tidigt i onödan?
Tog första bästa buss hem i alla fall. Och nu siter jag här vid datorn, funderar på att gå och lägga mig igen faktiskt. Ska bara läsa lite bloggar, lyssna på musik och gå in på fejjan lite snabbt. Sen väntar sängen. Underbart!

Imorgon är det 9-12 som gäller igen. Jag orkar inte med detta längre!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback