8 december.

Idag efter Mbs stack jag och Michelle in till stan. Så tog vi ut pengar och så köpte jag en peeling på Åhlens. Den luktade jätte gott :D
Sen skulle hon ta bussen hem och jag skulle till Siba, så vi skildes åt. 20:an var som vanligt försenad så jag fick stå och frysa ett tag. Väl på bussen kom jag på att jag inte visste var jag skulle hoppa av. Smidigt. Jag hade ju bara åkt bil till Siba innan, från Fyllinge hållet dessutom...
Så jag chansade på att hoppa av vid Hemmakväll och det visade sig att jag fick gå en bit. Men jag hittade till Siba i alla fall. Köpte en epilator där som Janna sagt ska vara bra. Så vi får väll hoppas för hennes skull att den verklige när det också ^^
Haha, nä, men den verkar jätte bra faktiskt. Tack för alla tips Janna! Ska testa ikväll! :D
Tog bussen hem sen och nu sitter jag och chattar med Suzie och lyssnar på musik. Vi har jätte kul! Skämtar och så. Våran humor är bäst!

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

WOWO för vår humor!

2009-12-08 // 14:48:18
» ronja

JA! :D

2009-12-08 // 14:57:14
» janna

Det var så lite så, Ronja! Du får gärna fråga mer om du undrar över nåt :)

2009-12-08 // 20:04:24
» ronja

ja det lovar jag :D

2009-12-08 // 21:04:46

Vilken epilator va de? va den bra? :)

2009-12-11 // 09:02:32
» ronja

ehm. någon från philips. HP6402 eller nått heter den. svart var den i alla fall! och den var megabra! :D mina ben är superlena nu! höhö

2009-12-11 // 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback