9 december.

Drar till Friskis om 10 minuter. Idag blir det afrodans igen. Dock känner jag att jag inte kommer prestera på topp idag. Har kännt mig lite halvdålig nu i en vecka. Men det börjar bli bättre nu. Skönt.
Men, jag har ont i magen och har lyckats sträcka vaden på något sätt. Så vi får väll se hur det går på dansen...

Ska skynda mig hem efteråt i alla fall. Duscha och så och sen sticker jag antagligen till Linus. Lite sent, men jag saknar honom så :))

Nej, nu måste jag skynda mig! Får inte missa bussen! Puss

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Tråkigt utan dig på MSN!

Ha det så kul hos Linus WOWO

2009-12-09 // 18:21:54
» ronja

Åh stackarn! vi får ta och snacka en massa ikväll istället :D Lovar!

2009-12-10 // 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback