Avskedsfika.

Idag hade vi även en avskedsfika för Lollo som åker till England imorgon.
Jag, Fredrik, Suzie, Dennis, Emelie, Rasmus, Tova och självklart Lollo träffades i stan och så gick vi och fikade på Vattenporten. Jag tog en kladdkaksbit och drack något som Lollo och Fredrik sa skulle vara gott. Kaffe var det i i alla fall. Den var inte helt dum faktiskt. Lär antagligen bli beroende av kaffe inom en snar framtid! Haha.
Men i alla fall, allihopa hade även lagt ut lite pengar till en present till Lollo. Och jag kan tillägga att hon blev jätte glad! Vi hade även laggt in lite härliga bilder på oss alla så hon inte ska glömma bort oss. (och lite musik, dock från Fredriks dator, och ni vet ju alla vilken musiksmak han har. haha)
Sen pratade vi även lite om nyår och så. Åh vad jag ser fram emot det! Vi ska tydligen äta trerätters middag, ha lekar, få nyårspresenter och smälla fyrverkerier. Låter toppen!


En sån här fick Lollo av oss :)
ZAP SR300 Touch 8GB heter den.


Kommentarer från er söta läsare.

Oj det var snällt att ge Louise present :D

2009-12-16 // 21:45:26
» ronja

ja visst var det :D Men vad gör man inte för en av sina bästa vänner! Vi ville typ visa att vi bryr oss om henne och kommer sakna henne något enormt!

2009-12-16 // 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback