Då var det gjort!

Jag har precis beställt en nyårsklänning!
(jag brukar alltid vara ute i sista stund med att köpa nått att ha på sig på nyår)
Och den är underbar! Jag kan knappt vänta!
Men tänker dock inte lägga upp någon bild på den.
Ni får helt enkelt vänta tills nyår :))

Kommentarer från er söta läsare.
» janna

Jo, lägg upp en bild, alla har inte chans att se dig i din fina klänning :)

2009-12-11 // 22:07:43
» ronja

men om vi säger såhär då. jag lovar att lägga upp en bild, antingen på nyår eller dagen efter?? kommer antagligen hamna några bilder på facebook också. du får ha tålamod :D

2009-12-11 // 22:40:46
» janna

Okej då säger vi så :)

2009-12-12 // 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback