Dagens näringsintag:

  • en macka med smör och ost
  • ett glas apelsinjuice
  • tre pepparkakor

Jag måste bli bättre på att äta! Men om man inte har någon matlust är det svårt. Linus fick tvinga mig till att i alla fall äta en macka imorse. Uhhhh.. vad ska jag göra??


Kommentarer från er söta läsare.
» janna

Jag har samma problem, (vill inte vara tjatig) men alltså Ronja, du äter verkligen för lite, börja äta en stabil frukost, lunch och middag trots att du inte känner någon riktig matlust, gör så i 2 veckor så ska matlusten förmodligen komma av sig själv.

2009-12-10 // 17:21:46

GÅ TILL MCDONALDS OCH TJOCKA UPP DIG! 8D

2009-12-10 // 17:33:24

Janna: Jag får väll ta tag i det igen :P Men det är bra att du tjatar, annars hade jag förmodligen fortsatt gå ner i vikt....



Marry: AHAHA! Du & jag <3 McDonkan!! :D

2009-12-10 // 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback