Fredagen den 13:e

Jaha. Idag är det fredagen den 13:e.
Ärligt talat förstår jag inte vad alla tycker är så dåligt med dagen.
Jag hade då inte otur idag..

Vaknade 10.30 av att tandläkaren ringde och jag var tvungen att ändra min tid till 10.00.
Såg även att Marry smsat mig. Kom på att vi skulle in till stan idag och skyndade mig som bara den!
Åt frukost på 15 min (vilket är rekordfart för mig) och tog en snabbdusch. Klädde på mig, sminkade mig och sen var jag klar att åka in till stan.
Väl inne i stan kollade vi i affärer, men jag hittade ingenting jag ville ha.
Åt lunch, träffade lite folk jag känner och tog bussen hem vid halv 4.
Marry skulle på ryska och jag följde med. Till bäckagårdsskolan. Jag har inte varit där sen jag praoade där i 8:an.
Det var lite pinsamt. Som tur var hade de flesta lärare redan gått hem :)
Gick hem när hennes lärare kom och jag hade stor lust att åka ner till stranden och fota, men det var kallt ute.

Nu sitter jag här och tänker tillbaka på dagen som gått. En dag till på lovet där jag inte jobbat ett dugg med PA. Nåja, det kommer en dag imorgon också :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback