Friluftsdag: bowling på schemat

Idag var det friluftsdag.
Klassen skulle bowla på rejmes.
Men det var bara 9 stycken som kom dit ...

Vi som var där hade o t r o l i g t kul i alla fall. :)
Jag, Fredrik, Emma, Rickard och Mia spelade på en bana och jag hade absolut för mig att jag rent utsagt sög på bowling.
Men det visade sig att jag hade fel (!)
Jag och Rickard kom på delad första plats med 120 poäng på den första omgången.
Fredrik blev ganska sur för det ;)
Men sen skulle vi tydligen köra igen och då räknades poängen fortfarande.
Det var då det började gå dåligt för mig......

Fredrik blev den slutliga vinnaren med 230 nånting..
och jag kom faktiskt på andra plats Rickard! ;)
Dina poäng han ju inte räknas med.
Så det så!

Det var en lyckad friluftsdag enligt mig

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback