I´ve had enough!

AAahh! jag blir inte av med min förkylning. Och inte nog med det. Nu har jag fått så sjukt ont i halsen också. Det gör ont så fort jag ska ta ett andetag. Och att äta ska vi inte ens prata om ...
Som tur var var det potatismos och fiskgratäng idag. Lätt att tugga och svälja.

Mhm. Vad hände idag då?
Först hade vi bild. Vi fortsatte med våra gipsfigurer. Jag tror faktiskt att jag kommer bli riktigt nöjd med min när den är klar :)
Sen hade vi klassråd. Hjälp vad rörigt det var idag. Fast det var ganska kul.
Och sist på dagen hade vi filosofi examination. Vid det här laget hade jag även fått huvudvärk. Just snyggt..
Och inte nog med det. Jag fick total blackout! Allt jag pluggat in bara var bortblåst. Som att det aldrig existerat. Jaja, man kan ju bara göra sitt bästa i sånna här situationer.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback