Onsdag.

Dagen började med ont i halsen. Idag igen. Faktum är att det var värre idag..
Men jag gick till skolan i alla fall. Först skulle vi ha religion. Redovisningar och info om islam.
Efter det var det lunch. Pasta och köttfärssås. Mums!
Sen 2 timmars håla för att sedan ha idrott i O-huset i en timma.
Hålan spenderade vi i matsalen.
Sist på dagen hade vi idrott. Med Christina.
Vi hade en lektion med gummiband (?) som man skulle träna med. Det var... intressant...

När jag kom hem väntade en smarrig tårta. Marcus fyller nämligen 17 idag :)
Och egentligen skulle jag varit på Ansgars idag, men jag mår inte bra.


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Åh, tårta! Lyckost! :) Mums!

Haha, att snacka skit i matsalen var dökul :)

2009-02-25 // 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback