Fläktbyte.

Jag förstår mig inte på HFAB.
Måste de komma halv 8 på morgonen och säga att de ska byta ut fläkten.
Dessutom gick de inte ut med lappen förrens igår vid typ 4 så ingen i familjen såg den och blev överaskade i morse när de kom och plingade på.
Jag som hade planerat att sova länge. Till 9 i alla fall.
Nej. Då blir man väckt halv 8. -.-

Hur som helst "tvingade" jag dem att komma tillbaka senare.
Så nu, 10.15, har de precis gått härifrån.
Så nu har vi fått en ny fläkt iaf .. :)



På tal om annat..
11.40 ska jag till tandläkaren :O
Det är skönt att "tandläkarskräcken" har släppt i alla fall.
När jag skaffat tandställning var jag ju tvungen att komma på besök ganska ofta. :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Den va ju fin!

skit i tandläkaren, kom och SE DEN för sista gången!

2009-02-12 // 10:29:56
» ronja

buhu! jag vill verkligen!!!! :O även om jag hade skyndat mig hos tandläkaren hade jag inte hunnit ..

2009-02-12 // 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback