Twilight besatt

Man vet att man är besatt av Twilight böckerna + filmen när man:

  • läser till 3 - halv 4 på morgonen.
  • läser ut en bok på 600 sidor på 4 dagar (vilket jag annars aldrig skulle tänka mig att göra)
  • drömmer om karaktärerna.
  • pratar om böckerna konstant.
  • har sett filmen 4 gånger och vill se den igen!


Ja, jag fick alla 4 böckerna på engelska på julafton och nu är jag på tredje boken.
Det går i rekordfart!
Det skulle inte förvåna mig om jag är klar med tredje boken innan skolan börjar igen.
Kanske halva fyran också :)

Kommentarer från er söta läsare.

Åh, jag vet hur det är.. Jag läste böckerna förra året vid den här tidpunkten så jag har lugnat mig lite. Filmen är har jag inte kommit över. jag har sett den 2 gånger på bio. vill se den igen. hahaha!

2009-01-02 // 00:23:16

Join the club! :D

Aww, du e så söt med din besatthet<3

2009-01-02 // 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback