One year six months ago.

Dagen började med konstlektion. Vi skulle måla abstrakt och fick inte använda penslar. Däremot händer, svampar, papper m.m.
När klockan hade blivit 11 började svenska lektionen. Jag skulle ha min arbetsintervju. Var såklart jättenervös :P Det gick hyffsat bra i början. Men det var ju självklart att jag skulle göra bort mig...  Jag vill inte ens prata om det, så pinsamt var det x) hahaha, å vad vi skrattade åt det efteråt. Jag fick till och med tårar i ögonen.
Jag lär ju inte få jobbet. Den saken är klar.
Efter svenskan hade vi naturkunskapsprov. Vilken skrivkramp man fick. Jag tror att det gick bra i alla fall :)
Sist på dagen hade vi kultur historia. Det var en lektion på 5 minuter och "sedan stack jag och Evelina till biblioteket".. Det var vad vi sa i alla fall :) haha.

Dagen har faktiskt varit helt okej. Och nu är det ju helg :)



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback