22 juli

Ännu en dag av sommarlovet passerar förbi.

Idag har jag inte bara varit hemma och inte gjort någon ting i alla fall. För jag åkte in till stan och shoppade lite kläder och en snygg väska blev det också. En väska där jag får plats med både plånbok, mobil och ipod. Har letat efter den rätta väskan i snart ett halvår och äntligen hittade jag den! :) Så nu är jag glad!

Men under resten av veckan vet jag dock inte vad jag ska göra. Förutom på lördag då jag ska till skåne på släktträff. Ska till och med få träffa min mormors syster Anne som hälsar på från USA. Har inte träffat henne på 10 år så det ska bli kul! Men för att vara helt ärlig kommer jag inte ihåg henne så väl. Bara att jag träffade henne någon gång för 10 år sedan och fick Tarzan choklad och grodklistermärken av henne. haha.. vilket minne jag har.

Jaja. Nu hade jag tänkt sätta mig och läsa lite. Inte vilken bok som helst, utan Twilight! :D

Kramar

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback