Båstad och Rix FM

Jag och Marry var som sagt i Båstad igår. En härlig liten stad med massa små hus! Gulligt!

Vi åkte in halv 2 och tåget skulle gå 14:04. Vi stressade oss till Pressbyron och köpte biljetter och han precis med tåget. Direkt när vi satte oss ner började det åka. Väl nere i Båstad började vi utforska staden och kolla vad som fanns att göra här. Det fanns knappt några affärer alls och vi gick mest runt för att få tiden att gå. Vi gick till Ica Nära och köpte dricka och choklad. Jag köpte Marabou Sommar för första gången och den visade sig vara jätte god! Vi bestämde oss för att gå till Pepes Bodega där Rix Fm skulle vara. Där var det livat och det bjöds på glass från radio Båstad. Mums!
Sen satte vi oss ner i gräset vid stora scenen och väntade. 20 minuter innan de skulle börja spela drog regnmoln in över Båstad och det började regna. Just snyggt. Men som tur var slutade det vid 7 tiden.
Men vi hade sjukt roligt under kvällen i alla fall! Jag är glad att vi åkte dit. Och Marry fångade två Rix Fm tröjor så jag fick en! :D Artisterna som var där var E.M.D, Måns Zelmerlöw, Velvet, Arash, Janet, Kim, Style och såklart Rix Fms egna förband Ramsells.
När det var slut gick vi upp till tågstationen men tåget var försenat med 10 minuter, så vi satte oss ner och vilade oss (för vi hade ju faktiskt stått upp ett bra tag). Tåget kom 10:50 och det tog ca 20 minuter att komma hem till Halmstad som nu kändes som en storstad! haha. Vi slapp betala tågresan också eftersom konduktören inte kom och när vi skulle hoppa av tåget var det poliser där som skulle fånga någon som varit på det tåg vi åkt med. Läskigt.. :P Sen kom Marrys pappa och hämtade oss.
Klockan halv 12 var jag hemma och gick och satte mig vid tv:n och tog något att äta. Kollade en stund på tv4 där de visade någon konsert med Michael Jackson. Men sen bestämde jag mig för att gå och lägga mig.


Båstad
     

Publiken
     

Konferencierer: "Det lilla äcklet" och "Mowgli"
  

Artisterna
      

         

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

ååååh måns!!! <333

2009-07-12 // 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback