Ice Age 3

Har precis kommit hem från bion med Marry. Vi såg Ice Age 3 och den var grymt rolig! Det var länge sedan jag skrattade så mycket!! :D
Fast egentligen hade jag velat se den i 3d, men får väll vänta tills den kommer ut på dvd. :)


För övrigt har jag varit hemma hos pappa i helgen. Vi åkte till Östra stranden igår och var där större delen av dagen. Jag visade min piercing för pappa som inte sertt den innan och även om han blev lite förvånad så tyckte han att det passade på mig. Sen badade och solade jag en massa och nu är jag riktigt brun faktiskt! På kvällen åt vi jordgubbar och sen kollade vi på någon film som gick på tv. Bra var den i alla fall.

När jag vaknade idag var det molnigt och tack och lov för det. Jag hade inte orkat med en till dag med sol. Det kändes som att det kom väldigt lägligt. För det regnade ju faktiskt ett tag också vilken var väldigt eftertraktat! Sen kollade jag igenom vilka filmer vi har hemma hos pappa och upptäckte alla disney filmer vi har! Så vi kollade på Lejonkungen som jag inte sett på 1000 år och så lånade jag hem Lejonkungen 2, Herkules och Pinocchio som jag ska kolla på någon dag då det är mulet eller när jag helt enkelt inte orkar göra något annat. :)

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen för jag är helt slut i hela kroppen! Kanske blir det till att glo på någon av dem disneyfilmerna jag lånat hem. Antagligen blir det så ;)

Det var allt för idag! Kramar

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback