Idag och imorgon.

Idag fick jag mina bilder jag beställde i onsdags förra veckan, så nu ska jag bara in till stan och köpa scrapbookinggrejer och sen kan jag sätta igång och göra tackkort från studenten. Jag vet, jag är lite sent ute. Men har helt enkelt inte orkat ta tag i det förrens nu.

Senare på dagen kom Marry över så bakade vi supergoda kladdiga muffins och gjorde en milkshake med banan, jordgubb och chokladbitar i! Sen kollade vi på Herkules och en bit av Pinocchio. Haha, och jag kom på att det är Niklas Wahlgren som gör rösten till Herkules. Sen var det det ända jag kunde tänka på under hela filmen...

För övrigt är detta en underbart bra låt från filmen :)



Imorgon åker vi äntligen till Båstad där vi ska shoppa, äta gott och kolla på Rix fm på kvällen (eftersom de inte kommer till Halmstad i år). Allt är fixat och klart och biljetterna köper vi imorgon för ynka 26 kronor! Det kallar jag billig resa!

Kommentarer från er söta läsare.

den e jättefin :) brukar spela den på piano ibland :)

2009-07-07 // 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback