Scrapbooking.

Idag var jag inne i stan med mamma. Vi gick till arbetsförmedlingen och sedan skulle vi inhandla lite saker till tackkort. Men affären öppnade inte förräns 12 och vi hade åkt in 10 så vi gick runt lite och jag provade lite kläder, men hittade inget.
Klockan 12 gick vi till lilla torg där affären ligger och de hade hur mycket scrapbookgrejer som helst! Var säkert där i en timme och kollade. Men tillslut hittade jag det jag behövde och betalade. 180 kronor gick det på.. DYRT! Men man tar ju bara studenten en gång i livet ;)

Resten av dagen har jag suttit vid köksbordet och pysslat. Skulle bakat kanelbullar också, men det orkade jag inte. Blir antagligen imorgon istället. Idag åkte även Marry iväg till Italien och blir borta till den 25. Hoppas att hon får det bra där :)

 För övrigt kommer tackkorten som jag ska ge till mina släktingar se ut så här. Vad tycks? :) 

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

Det blev jättefint! Jag älskar den affären, har lagt rent absurt mycket pengar där genom åren..

2009-07-14 // 11:55:33
» ronja

tack! ja, jag har varit inne där innan men aldrig köpt något. Kanske inte så konstingt. Det är ju inte direkt billigt där.. :P

2009-07-14 // 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback