Marinfestivalen och bio.

Träffade Susanna igår (äntligen!). Vi åkte in till Marinfestivalen och kollade lite. Sen åt vi på Mc Donalds för att det var en evighet sedan vi åt där :). Och sen skulle vi gå tillbaka till hamnen och kolla på någon utställning som skulle finnas där, men då började det SPÖREGNA! Paraplyet hjälpte inte på grund av den starka vinden, det var mest ivägen. Så vi sökte skydd i en av trappuppgångarna vid Nissan där vi stannade tills det hade slutat regna helt. Jag var blöt från opp till tå och Susanna också. Det lät om hennes skor när vi gick därifrån. Hon hade ju en hel sjö i skorna. haha.
Efter det gick jag och hämtade ut biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen till mig och Marry, för vi skulle på bio 17:45. Tiden gick och tillslut kom Marry med bussen och då sa jag hej då till Susanna. Innan dess tjatade jag lite på henne att hon skulle följa med ut på lördag, men jag vet inte riktigt om det hjälpte.. Hoppas att hon vill :)

Sen gick jag och Marry och köpte godis till bion och sen gick vi till bion för att fördriva tiden lite. Klockan blev 17:45 och filmen började. 2,5 timme senare var den slut och jag kan uppriktigt säga att den var värd pengarna. Harry Potter och halvblodsprinsen var super, men det är ju alla Harry Potter filmer :P

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback