En nypa frisk luft tack.

Klockan var 03:00 och jag var klarvaken. Jag hade försökt sova i snart tre timmar men ingenting fungerade. Jag tände lampan, gick och tog ett glas vatten och öppnade fönstret vidöppet. Där stod jag och andades in den kalla nattluften i säkert en halvtimme. Det var väldigt fridfullt att bara blicka ut där. Det var tyst och lungt och det enda som var i rörelse var en eller annan nattfjäril vid lyktstolpen.
Men 03:30 bestämde jag mig för att försöka sova igen. Så jag stängde till fönstret, men inte helt, sen vände jag på kudden för att få den kalla sidan upp och slöt ögonen. Då, 3,5 timmar efter att jag bestämde mig för att sova, somnade jag.


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Trodde du skulle ut och promenera ;)

2009-06-22 // 09:22:48

hah! nej. promenaderna får du hålla för dig själv. ;)

2009-06-22 // 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback