Jag hatar varma bussar på sommaren!

Var inne på stan idag med Marry. Det var varmt och jag hade fortfarande ont överallt sen igår. Men trots det och värmen åkte vi in och det blev en lyckad runda på stan med shoppande, besök på Hello och en glass på stora torg.
Jag hittade ett par shorts och ett par gladiatorsandaler som jag så länge velat ha men inte haft pengar till!

Vi kom hem vid 4 och bestämde oss för att kolla på en gammal film. Igår kollade vi på Snövit (btw jag är fortfarande lika rädd för elaka häxan! haha!) och idag blev det Tummelisa. Det var inte disneyversionen utan någon japansk inspirerad som Marry hade hemma. Men det var i alal fall underhållande :)

Sen begav vi oss till Ica Söndrum för jag var sugen på Polly efter att ha sett den nya Polly reklamen (Jag vet, jag är lättpåverkad...). Nu sitter jag vid datorn och ojjar mig över att min dator inte är tillräckligt bra för Sims 3! Jag som så gärna ville ha det! :((

Imorgon blir det antagligen en runda ner till havet om vädret är bra och om min bränna har gått ner. Annars får vi se vad veckan bär med sig!

Kramar / Ronja

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback