Suzie ska sova hos mig i natt :)

jaha, Louise ska inte heller med ikväll och Susanna skulle ha sovit hos henne. Så efter smsande med Louise, Fredrik och Susanna och ett godkännande från mamma och mina bröder har det nu blivit så att Susanna ska sova hos mig istället :))
Men det är bara kul tycker jag!

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

jag vet vad du menar.. men man har liksom inget val i såna situationer. plus att ens föräldrar är inte så dumma som man vill tro och om de inte säger något om det så är det ändå ett tyst godkännande, om du förstår hur jag tänker.

2009-03-08 // 12:03:32

jo, jag fattar :) Men det känns bara som att man sviker dem på något sätt.

2009-03-08 // 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback